Впровадження ІКТ в навчальний процес
Етапи роботи над проблемою (2012-2017 н.р.)
« Використання інноваційних технологій у навчально – виховному процесі з метою забезпечення особистісного зростання та розвитку творчого потенціалу учнів»
I етап 2012-2013 н.р. підготовчий |
|
II етап 2013-2014 н,р. організаційно-моделюючий |
|
III етап 2014-2015 н.р. креативний |
|
IV етап 2015-2016 н.р, корегуючий |
|
V етап 2016-2017 н.р. підсумковий |
|
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка
та прогнозування процесу опанування новою технологією.
Методичний проект
Тема проекту: «Від творчого вчителя –до творчого учня»
Мета проекту: розвиток педагогічної творчості й педагогічної майстерності в у мовах модернізації освіти.
Термін реалізації: 2016-2017 н.р.
Тип проекту: творчий, дослідницький,короткотривалий.
Схема – алгоритм методичного проекту
Ета-пи | Зміст діяльності на окремих стадіях | Діяльність керівника творчої групи | Діяльність учителів ЦШК |
підготовки (серпень - вересень) | Визначення мети і завдань проекту, визначення підтем для кожної ЦШК і цілей діяльності. Затвердження проекту на засіданні педради. Створення цільової творчої групи з найбільш компетентних учителів. Науково–теоретична підготовка педколективу: вивчення науково – теоретичної літератури з проблеми. І ЦШК: готує проведення педагогічних читань «Умови модернізації совіти» 2 ЦШК - Складає модель «Педагогічна творчість» 3 ЦШК - Складає модель «Педагогічна майстерність» Прес – центр - Підготовка, відбір і перенесення на слайди матеріалів проекту (комп’ютерна презентація Power Point) | Розповідь про методику проекту, мотивація діяльності, пояснення змісту | Визначення напрямків роботи ЦШК учителів – предметників. Вибір і обговорення індивідуальних науково- методичних тем самоосвітньої діяльності вчителями школи |
реалізації | Спостереження, робота з Інтернет – базою. Упровадження творчого підходу до навчання та виховання учнів: -творче опрацювання ідеї кожним учителем -організація педагогічного процесу в умовах упровадження проекту. Моніторинг процесу творчої, інноваційної діяльності педколективу та її результативності: -відвідування системи уроків, позакласних заходів. -проведення системи заходів щодо визначення сформованості ключових компетентностей учнів -моніторинг рівня креативності та професійності педагогів. | Збір результатів, аналіз, складання Power Point | Виконання завдання за підтемами |
рефлективний | Аналіз результатів виконання проекту: -колективний самоаналіз, самооцінка результатів проекту -підсумок,методичні рекомендації та практичні матеріали з упровадження проекту. -виявлення недоліків у впроваджуваному проекті -складання порівняльної характеристики розвивального впливу традиційної та проектної систем. Узагальнення : -описово – якісний аналіз результатів роботи над проектом,обговорення його на засіданні методичної і педагогічної ради. | Внесення змін до Power Point,поради щодо вдосконалення форм звітів | Складання творчих звітів, обговорення, виконання рекомендацій |
коректувальний | Корекція набутого досвіду | Підготовка узагальнено-го самоаналізу кожної ЦШК | -створення та впровадження системи подолання виявлених недоліків -унесення коректив і відповідних змін до організаційно – педагогічних умов виконання проекту - пропозиції, оцінки, аргументи |
Захист проекту | Підготовка доповіді, публічний захист проекту | Робота з Інтернет -базою | Поширення досвіду з метою впровадження його в практику роботи колег |