Навчально - методична робота

презентація методичної роботи

Впровадження ІКТ в навчальний процес


Етапи роботи над проблемою (2012-2017 н.р.)
« Використання інноваційних технологій  у навчально – виховному процесі з метою забезпечення особистісного зростання та розвитку творчого потенціалу учнів»
I етап
2012-2013 н.р.
підготовчий
  • планування роботи творчих груп;
  • створення «банку інформації»;
  • визначення основних показників для системного відстеження;
  • діагностика рівня готовності педагогічного колективу до роботи над проблемою;
 Основні завдання, науково-методичне, психологічне, організаційне і матеріально-технічне забезпечення умов переходу на нову технологію.
II етап
2013-2014 н,р.
організаційно-моделюючий
  • розробка відповідних проектів на  рівні
  • координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу опанування новою технологією.
III етап
2014-2015 н.р. креативний
  • Розробка та апробація системи діяльності вчителя,    спрямованої на розвиток творчого потенціалу особистості;
  • створення умов для навчання на продвинутому рівні учням з високими навчальними можливостями.
  • масове запровадження новітніх педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.
 Основні завдання: реалізація  технології     в освітньому процесі школи      у роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, що мають проблеми в опануванні нової технології.
IV етап
2015-2016 н.р,
корегуючий
  • Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження;
  • аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень;
  • організація  конкурсу «Заклад креативної освіти»;
 Основні завдання: аналіз результатів   опанування, узагальнення досвіду роботи колективу над інноваційною технологією 
V етап
2016-2017 н.р.
підсумковий
  • Узагальнення перспективного педагогічного досвіду;
  • підготовка матеріалів для публікації;
  • підготовка підсумкових проектних робіт
  • обмін досвідом між вчителями школи
 Основні завдання: обробка даних отриманих у результаті опанування нової технології, узагальнення найбільш вдалого досвіду роботи вчителів, висвітлення  результатів досвіду в засобах масової інформації.
Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка
                               та прогнозування процесу опанування новою технологією.


Методичний проект
Тема проекту: «Від творчого вчителя –до творчого учня»
Мета проекту: розвиток педагогічної творчості й педагогічної майстерності в у мовах модернізації освіти.
Термін реалізації: 2016-2017 н.р.
Тип проекту: творчий, дослідницький,короткотривалий.

Схема – алгоритм методичного проекту

Ета-пи
Зміст діяльності на окремих стадіях
Діяльність керівника творчої групи
Діяльність учителів ЦШК
підготовки (серпень - вересень)
Визначення мети і завдань проекту, визначення підтем для кожної ЦШК і цілей діяльності.
Затвердження проекту на засіданні педради.
Створення цільової творчої групи з найбільш компетентних учителів.
Науково–теоретична підготовка педколективу: вивчення науково – теоретичної літератури з проблеми.
І ЦШК: готує проведення педагогічних читань «Умови модернізації совіти»
2 ЦШК
-         Складає модель «Педагогічна творчість»
3 ЦШК
-         Складає модель «Педагогічна майстерність»
Прес – центр
-         Підготовка, відбір і перенесення на слайди матеріалів проекту (комп’ютерна презентація Power Point)

Розповідь про методику проекту, мотивація діяльності, пояснення змісту
Визначення напрямків роботи ЦШК учителів – предметників. Вибір і обговорення індивідуальних науково- методичних тем самоосвітньої діяльності вчителями школи
реалізації

Спостереження, робота з Інтернет – базою.
Упровадження творчого підходу до навчання та виховання учнів:
-творче опрацювання ідеї кожним учителем
-організація педагогічного процесу в умовах упровадження проекту.
 Моніторинг процесу творчої, інноваційної діяльності педколективу та її результативності:
-відвідування системи уроків, позакласних заходів.
-проведення системи заходів щодо визначення сформованості ключових компетентностей учнів
-моніторинг рівня креативності та професійності педагогів.
Збір результатів, аналіз, складання
Power Point
Виконання завдання за підтемами

рефлективний
Аналіз результатів виконання проекту:
-колективний самоаналіз, самооцінка результатів проекту
-підсумок,методичні рекомендації та практичні матеріали з упровадження проекту.
-виявлення недоліків у впроваджуваному проекті
-складання порівняльної характеристики розвивального впливу традиційної та проектної систем. 
Узагальнення :
-описово – якісний аналіз результатів роботи над проектом,обговорення його на засіданні методичної і педагогічної ради.
Внесення змін до Power Point,поради щодо вдосконалення форм звітів

Складання творчих звітів, обговорення, виконання рекомендацій

коректувальний

Корекція набутого досвіду

Підготовка узагальнено-го самоаналізу кожної ЦШК
-створення та впровадження системи подолання виявлених недоліків
-унесення коректив і відповідних змін до організаційно – педагогічних умов виконання проекту
- пропозиції, оцінки, аргументи
Захист проекту


Підготовка доповіді, публічний захист проекту

Робота з Інтернет -базою
Поширення  досвіду з метою впровадження його в практику роботи колег