STEM-проект 2020

Актуальність шкільного STEM-проекту                                             

 

 Педагогічний колектив школи усвідомлює надзвичайну актуальність STEM-освіти, розуміє, що навчання - це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості школярів та зміни реальності в місті, країні, це виховання кращих представників майбутнього - креативне молоде покоління, тому наш проєкт втілює синтез науки і Arts-дисциплін.

Мірилом існування народу, його духовною потребою є найвищі людські чесноти: совість, людяність, чесність, мужність, сміливість, повага до праці, гордість за свій народ, любов до своєї родини, Батьківщини, плекати які необхідно в людині з найсприятливішого віку - дитинства, для того, щоб в майбутньому вони стали мотивацією до більшості повсякденних вчинків і поведінки загалом.

Формування любові до рідного краю, міста – найважливіша ланка складової патріотизму.

Рідне місто - соціокультурний, філософський та психолого-педагогічний феномен, який містить потенціал для розвитку особистості та соціалізації учнів. Поняття любові інтегрує увагу й повагу до міста, потребу цінувати його як середовище власного розвитку, уміння знаходити в ньому красу, берегти й примножувати її, виявляти морально-естетичне ставлення до багатства і родючості землі, людей – трудівників, пам’яток історії, культури, які відображають духовний світ наших предків, є тими «невичерпними першоджерелами, які живлять цілющою снагою серце і душу кожної людини».

 У процесі виховання громадських та патріотичних почуттів особистості  необхідно ефективно поєднувати минуле і сучасність, надавати можливостей самостійно оцінювати соціальні явища, забезпечувати  діяльнісну самореалізацію на благо рідного міста та краю через вчинки, пізнання, творчість.

 Покровськ – незвичайне для нас місто, воно заряджає нас особливою енергією, дарує світло у душі, наповнює гордістю за наше героїчне минуле, трудові досягнення працьовитих шахтарів, вчителів, лікарів, за людей, щирих, вдячних, розуміючих, талановитих.

 У нашому рідному місті деякий час жив і працював композитор М.Д. Леонтович. Саме у нас творився «Щедрик», відомий всьому світові.  Це ім’я стало візитною карткою Покровська, його гордістю.

 Ми любимо своє місто і хочемо, щоб всі мешканці та гості знали наші визначні пам’ятки, цікавилися ними, згадували.

 Так з’явилася ідея STEM – проєкту, присвяченого 145-річчю рідного міста: створити сувеніри на згадку про наше чудове місто (магнітики, музичну скриньку), які  сприятимуть розповсюдженню інформації про зв'язок Покровська з іменем відомого композитора.

 На обкладинці брошури зображений герб міста Покровська Донецької області, герб нашого рідного міста.

 Зображення ластівки, яка летить в гору і символізує добру новину, щастя та надію, новий початок та відродження. Ластівка улюблена Богом пташка, яка часто згадується в старовинних слов’янських легендах. Символ ластівки пов'язаний з новоліттям та згадується у відомому на весь світ «Щедрику» українського композитора М.Д. Леонтовича, який проживав в нашому місті.

 Зображення залізничного вокзалу успадковане з попереднього гербу Красноармійська – символ заснування міста і залізниці, з якої починається історія Покровська. Вокзал зображений з відкритими вікнами та центральним входом, що символізує відкритість міста та західні ворота Донецької області. Він розташований на куполі чорного кольору, який символізує нашу українську землю багату на чорнозем та вугілля. Купол відображає Донецький кряж (пагорби) та старовинні кургани як історичний багатовіковий спадок наших пращурів.

Перехресні до низу шаблі символізують ратну доблесть наших предків та козацький спадок, готовність захищати свої землі, а не нападати самим.

 Над картушем розміщена трьохпроменева мурована корона, що символізує місто з самоврядуванням, яке має регіональне (обласне) підпорядкування. Під гербом розміщена золота (жовта) стрічка слави з написом Покровськ, який виконано в синьому кольорі. 

У наших сувенірів є багато спільного з гербом міста. У цьому їх духовна цінність.

 На уроках інформатики мої учні :

 знайомилися із концепцією 3D моделювання та виготовленням речей із використанням 3D друку;

 формували навички роботи з 3D принтером технології FDM (із пластиковою ниткою),  сканером, програмами для 3D моделювання, підготовки моделей до друку;

 вимірювали розміри та створювали авторські 3D моделі, проводили кінцеву обробку власної надрукованої моделі;

 підготовали макет магнітиків, з використанням математичних розрахунків;

 відпрацьовували практичні навички виготовлення магнітиків.






Комментариев нет:

Отправить комментарий