9 липня
2020 року - «Питання деінституалізації: теорія та практика».
10 липня
2020 року - «Досвіт провадження послуг на рівні громади для сімей, які
виховують дітей з інвалідністю» для фахівців соціальної, освітньої, медичної
галузей.
Важливість
розуміння питань деінституалізації при формуванні та впровадження інклюзивної
освіти є важливим чинником реформ на місцевому рівні. Процес деінституалізації
не простий і потребує розуміння та відповідно спланованих дій. Наприклад,
«закрити» інтернатний заклад і при цьому не забезпечити послуги на рівні
громади, систему підтримки батьків і «перехідний період» для дітей, підготовку
кадрів, доступну інфраструктуру і інклюзивне навчання тощо - не можна
гарантувати того, що ми діємо в найкращих інтересах дитини.
Конвенція
ООН про права дитини, Конвенція про права осіб з інвалідністю, міжнародне та
національне законодавство у сфері прав дитини гарне підґрунтя для впровадження
змін. Але, чому не виконується законодавчо-нормативні акти, чому відбувається
порушення прав дитини, чому формальне ставлення до впровадження послуг для
таких сімей; чи є спільне розуміння питань деінституалізації, інклюзивного
навчання на рівні громади? Про ці та інші питання ми зможемо дізнатись
долучившись до тренінгів в рамах проєкту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий